Små spillbitskort

Hej!

Vad har ni för relation till spillbitar? Som den smyg-hoarder:n jag är så samlar jag troget allt pappersspill på hög, men…Gör sällan något konstruktivt av den samlingen. Idag har jag dock knåpat ihop ett par minikort av just spillbitar från det ljuvliga ”The Original Christmas Hyena Kit” -jag känner mig riktigt duktig- och hoppas verkligen jag kan inspirera fler till lite sund recykling! 🙂

mini2

Enklast i hela världen är att klippa till små julklappar av spillbitar – visst blir det sött!? Hoppas kunna producera en binge av dessa små enkla minikort till jul! Det limegröna paketet är från en av doiliesarna – gillar den skira effekten!

mini1Om man har dies i sin ägo är det kul att även använda negativen till något…
Den turkosa snöflingan är från washitapen: allt behöver inte vara papper…:-)

Börjar bli mer och mer sugen på att prep:a fjolårets December Daily album, förhoppningsvis har jag hunnit med det tills det är dags för mitt nästa inlägg!

Kram på Er!
//Cattie

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

