Julkort

Hej!

Är ni igång med julkortsproduktionen än? Ska man göra många så vill man ha dem snabbfixade (vilket underlättar med fina designpapper), skapade efter en enkel skiss och helst ha färdig färglagda stämpelmotiv, klippark eller diecuts redo. The Original Christmas Hyena Kit är helt perfekt – papprena är så fina!

GH (1)Jag har inte tålamod att göra många i samma stil, men jag försöker bättra mig på att i alla fall göra 2 kort i taget.
Här har jag bara vänt på pappret på de olika lagren för en lite annorlunda effekt: lika men lite olika…:-)

GH (2)…Texten är skriven med bokstäverna som kommer med i kitet, sen har jag
lagt på ett lager glossy accent…(Stämpeln är privat).

skissDen enkla skissen om nån vill testa…:-)

Kramar
//Cattie

 

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

