Idag är jag alldeles extra glad…

Det slog mig att för snart ett år sedan beslöt jag mig hastigt och lustigt att starta en egen kit-klubb med dekorationer för PL, scrap och kort. Det första kitet hos The Green Hyena var ett December Daily-kit, och idag är det alltså åter dags att presentera ett jul-kit!!! Jag har valt att inte kalla det December Daily i år, eftersom kitet är användbar till så mycket mer än bara December Daily. I år har vi även ett kit för scrap, kort och ”diverse pyssel” samt ett PL-kit med ljuvliga juliga PL-kort från Fancy Pants!

Jag vill säga tack till alla er som varit med mig och Gröna Hyenan under det här året. Alla ni underbara människor som prenumererat, köpt kit, deltagit i tävlingar, läst bloggen och hört av sig till oss. Hoppas ni fortsätter med det!!!

Här kommer lite bilder från The Christmas Hyena kit – Original:

SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC

Och PL-kitet:

SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC SAMSUNG CSC

Hoppa in i webshopen och klicka hem ett kit till dig själv eller köp en julklapp till en pysslig vän!

Och besök oss snart igen, för jag vet att dt-tjejerna är laddade med massor av julinspiration och inspiration från Oktober-kitet!

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

