4*4 fickor

Jag har ett litet ”problem” eller det är inte så stort problem men så här är det, jag instagrammar mycket och när jag sedan ska PL:a så är ju dessa IG-foton färdigredigerade å fina så jag använder mycket IG-foton på mina uppslag. Så mina favoritplastfickor är det med 3st 4*4 upptill och nertill och 4st 3*4 i mitten som jag använt här:

PL v.33 2014 (1)

 

 

Jag har dock väldigt dåligt med PL-kort i 4*4 och tidigare så ”vågade” jag inte skära i de större korten men nu har jag börjat med det, den lilla spillbiten som blir kvar av ett 4*6-kort passar perfekt att sätta ihop med ett litet foto så passar det också i en 4*4-ficka (hoppas ni fattar vad jag menar?)

PL v.33 2014 (2)

 

 

Överst i denna plastficka ser ni två små foton som jag satt ihop med spillbitar från 4*6-kort:

PL v.33 2014 (3)

 

På detta vis räcker ett kit mycket längre också, det gick åt 7st PL-kort till hela uppslaget. Allt material är från Septembers huvudkit.

 

/Hanna/Fnyz

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

