Add-On kit ”Knock On Wood”

Hej!

Äntligen blev det SEMESTER för min del! Guuuuu så skönt helt enkelt! Och bättre semesterladdning än ett härligt GH kit vet jag inte vad det skulle vara!? Jag har skapat med Add-On kitet ”Knock on Wood”: det är ett helt underbart baskit som kommer räcka hur länge som helst! Ypperligt att använda tillsammans med starka knalliga färger.

IMG_275211…Min Vecka 21 som var ovanligt bildtung gav inte så mycket utrymme för att fylla tomma fickor: inte ens mitt obligatoriska veckokort fick plats…

IMG_2764

…Jag blev så nöjd när jag insåg att jag skulle kunna få in ett trä-inslag trots alla sprakande färger: bakgrunden i vår träningshall var ju exakt samma träslag som det fanns av i Paper pad:et! 🙂

IMG_2765 …Den fina acetat diecut:en är från ett äldre GH kit…

bild  Så här ser kitet ut..Rådjuren är bedårande,
har en halv plan för en av dem, får se om jag hunnit realisera till nästa inlägg! 🙂

Fortfarande finns ju gott om tid att få ihop ett bidrag till ”Rainy Day Crop”-BINGON! Skynda skapa! 🙂

Kramar
//Cattie

 

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

