Vecka 21 med julikitet….

Hej kära pysslare!

Jag hoppas att ni har det bra såhär mitt i sommaren! Själv jobbar jag några dagar till, sen har jag fyra veckors semester att se framemot. Ljuvligt!

Idag tänkte jag visa mitt uppslag som jag visade början på förra onsdagen. Jag har använt julis huvudkit, det är så fint! Jag har lagt till några egna kort, bland annat det randiga till titelkortet och rutiga journalingkort. Resten är från det fina kitet!

PL_v21_2014-1 PL_v21_2014-2

Härliga vackra dekorationer hittar du i kitet!
PL_v21_2014-9

Jag älskar förstoringar mitt i uppslaget (ber om ursäkt för den suddiga bilden, men har inte möjlighet att fotografera om det hela)

PL_v21_2014-3 PL_v21_2014-10 PL_v21_2014-4 PL_v21_2014-7 PL_v21_2014-5

Jag älskar de små journalingkorten som ingår i kitet, somriga och härliga färger!

PL_v21_2014-8

PL_v21_2014-6

Ha en fantastisk fortsättning på veckan!!

/Helene – webmosterhelene

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

