Vi hade sommar

I April hade vi sommar här uppe i Bollnäs, då var det 30 grader varmt och barnen badade ute, det har de aldrig gjort så tidigt förut

PL v.17 2014 (2)

 

I Junikitet var det massa stickersord med på alfabetsarken och det passar mig, här har jag använt blandningen guld/Kraft och turkost mestadels som jag tyckte passade ihop med fotona då naturen fortfarande var lite brun efter vintern med vatten och himmel bjöd på turkosa toner. Plus att mina barn har lite turkosa kläder.

PL v.17 2014 (4)

Gem är lättanvända i PL-albumet tycker jag, jag brukar dock fästa dem med en gluedot också för att de ska stanna på plats år efter år:

PL v.17 2014 (5)

 

Vill man scrappa på sommaren men inte missa det fina vädret? kanske ett litet kit för att göra grattiskort vid stugan/sjön/på balkongen kan vara lite lämpligt eller varför inte sortera in foton och pl-kort hemma men ta med albumet, alfabete, penna och en liten burk med blandade dekos.

/Hanna/Fnyz

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

