Vecka 18

Hej!

Älskade efterlängtade sommar! Själv har jag 3 veckor kvar till LEDIGT, men visst smittas man av barnens sommarlovsglädje ändå!? I PL-världen är jag dock bara på vecka 18, vilket känns helt ok, det får ta den tid det tar med skapandet (säger jag nu – kan låta annorlunda fram i december…;-))) Uppslaget är skapat med produkter ur ljuvliga GH ‘s juni Add-On kit Special

IMG_2749…Ganska enkelt med få dekos – jag har lite fobi över bulkiga sidor…

 

IMG_2750
 En av tags:en fick agera basen till veckokortet, korkdekosen är från förra månadens kit, siffran 18 från ett ännu äldre dito..:-)

IMG_2752

I kitet medeföljde ett ark med dymo-texter: superfina och snabbscrappat!
Fotot till höger visar min favorit make i full färd att fundera över altanbyggandet,
visst är han så söt! 🙂

Kramar
//Cattie

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

