Skapat med lilla add-on ”Hotel California”

Hej!

Så var det dags för mitt allra första inlägg här hos The Green Hyena. Så otroligt kul att få vara med i det här gänget och att få skapa med de fantastiska kiten som finns i butiken.

I mitt första kit som jag fick av Ida fanns en massa kul från det lilla add-on kitet ”Hotel California”. Ett riktigt härligt kit med ljuvliga färger och läckra stenciler från Heidi Swapp.

Här har jag använt delar av kitet för att göra vecka 20 i mitt PL album.

DSC_6092

DSC_6104DSC_6098

DSC_6099

Ha en fortsatt fin tisdag!

Mia

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

