Riktigt somrigt

Jag fick hem Junis huvudkit och det var ju hur härligt som helst att skapa med! Enamel dotsen var jättefina och så var det med en fin ram som jag har använt på den layout jag ska visa idag. Jag är definitivt en av de som har svårt att hitta tid men även lust att scrappa på sommaren, men även när jag inte scrappar (på ibland flera veckor) så är det ju ändå så att sommaren bjuder på mängder av saker att fotografera! Så idag ska jag visa en layout med ett foto på när mina döttrar badade den 18/5 i år. (det var ena tjejens första dopp men den yngre hade badat redan i april!)

IMG_8839

Jag använde den fina ramen från kitet runt mitt foto och sen har jag skrivit lite journaling på en tag som jag hade kvar från Maj-kitet, tagen stoppade jag i en av de små påsarna som var med i kitet.

IMG_8840

Förra året hade vi scrapträffar här hemma hos mig ett par gånger, då satt vi på min altan och scrappade så slipper man känna att man ”ödslar bort” det fina vädret 🙂 men se till att ha lite stansar att ställa på papper mm så de inte seglar iväg med en vindpust 😀

 

/Hanna/Fnyz

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

