Säg hej till vår nya designer…

Så var det dags att hälsa ännu en toppenduktig tjej välkommen till designteamet, mer om det om en stund…!

Först lite viktigt information om vårt nya faktureringssystem som det varit lite strul med, tyvärr.

Grunden till att vi övergått från PayPal till ett annat faktureringssystem är att antalet obetalda fakturor blivit för många, och vi har även haft problem med ”avbrutna” avtal, vilket gör det svårt att planera kit på ett bra sätt. Numera skickar vi våra fakturor via ett faktureringssystem där man har 10 dagar på sig att betala sin faktura, efter 10 dagar får man en påminnelse i posten med en påminnelseavgift och därefter går fakturan till inkasso om den inte betalas.

Ni som avslutat en tremånaders-period kommer att få en ”offert” i mejlen, detta är ett erbjudande om att förnya prenumerationen med ytterligare tre månader. Vill ni inte förnya så bortser ni helt enkelt från offerten. Det är alltså ingen faktura, och inget händer om ni inte betalar – förutom att ni går miste om våra kit naturligtvis 😉

Såhär i början kan det vara lite strul med registret, så hör av er om något blivit fel så löser vi det!

NU till något trevligare; dags att hälsa vår nya designer MARIA KRAFFT välkommen:

mia2

Jag heter Maria Krafft men kallas på nätet för Mia eller mih-mih. Jag bor på vackra Västkusten, Orust tillsammans med min familj som består av min man och tre barn som är födda -01, -04 och -08. Här finns även en matglad labradorpojke, en lika matglad goldenflicka, två katter och två marsvin.
Scrapbooking är en stor del av mitt liv, så fort jag får chansen piper jag in i mitt pysselrum och botaniserar bland alla papper och tillbehör. Jag gör mycket layouter men även kort, mixed media projekt, art journaling, alter, Project Life – ja, egentligen det mesta. Jag älskar att gå på kurser, ordna med scrapträffar och försöker hinna med lite olika tävlingar då och då.
Min stil varierar och jag kan inte sätta fingret på ett ord som skulle kunna beskriva den. Jag gillar att testa olika stilar, allt från romantiskt tillstilrent.

Till vardags driver jag en restaurang och caféverksamhet och på fritiden (förutom att scrappa) spenderas många timmar i diverse olika sporthallar med mina barn som tränar handboll, fotboll, golf och dans. Jag tycker även om att fotografera (har ständigt kameran med mig) och inredning. Min egen blogg hittar du här: pysselmia.blogspot.com

 

Vi på Gröna Hyenan är väldigt stolta och glada över att ha Maria som designer, och vi ser fram emot att se vad hon skapar av våra kit!

På tal om kit, så kommer de att släppar nu på fredag klockan 21:00. Vi har tre somriga add-ons den här månaden, så var redo i webshoppen då; http://www.thegreenhyena.com

Sneaks kommer att postas i veckan!!!

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

