Vecka 15 2014

Idag ska jag visa det sista jag skapat med Majkitet, uppslaget för vecka 15:

PL v.15 2014 (1)

 

Det här med att få kitet att räcka långt är inga problem för mig då jag först å främst har ganska många foton varje vecka som täcker stora delar av plastfickorna och sen då försöker jag så långt det går att använda både fram och baksida av PL-korten, antingen så har jag foton för flera veckor insorterade i plastfickorna så jag kan kika på baksidorna direkt hur de passar med de foton som kommer veckan efter. Har jag gjort ett uppslag och sedan ska sortera in foton på nästa sida så kikar jag vilka baksidor som fungerar och så försöker jag få till ett bra upplägg med foton runt dem.

 

På vänstra sidan har det således endast gått åt 3 pl-kort i 4*6, i övrigt täcker fotona upp.

PL v.15 2014 (3)

 

I övrigt är jag ganska sparsam med dekorationer, det som det går hårt åt av är enamel dots då jag tycker de tillfär det där sista lite extra på PL-sidorna. Jag skulle kunna klara mig med PL-kort, foton och enamel dots för det är mestadels foton och text i mina sidor 🙂

PL v.15 2014 (2)

 

/Hanna/Fnyz

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

