Vecka 16

Hej!

Jisses vad fort en månad susar iväg! Idag visar jag mitt sista inlägg för majmånad och för den superroliga Stretch-utmaningen! Jag måste säga att det verkligen har varit SÅ lärorikt! Perfekt att tänka stretch i kombo med köpstopp -right? Tyvärr glömde jag fota allt som ännu finns kvar av kitet vilket är en hel del!

IMG_2648

 …Ett uppslag skapat med Majs Stora Add-on-kit…

IMG_2649Ett titelkort…Det urläckra ”hello”:et är från ett g:a GH kit och är uttansat ur ett kortpapper som medföljde majkitet….

IMG_2650För mig handlar Project Life inte om att skapa perfekta sidor (då skulle jag aldrig bli klar, hahhaah) – utan rätt och slätt om att dokumentera det jag tycker om. Det är i princip min familj, min hobby och MAT! 🙂

Nästa gång vi ses så är det med ett superfräscht junikit, I tell you!!!

Kramar
//Cattie

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

