Stretching stretching!

image

Idag visar jag en layout jag gjort av ett gammalt add-on från april om jag inte minns fel. Jag har försökt stretcha innehållet så gott det går. Som ni ser har jag använt ganska lite saker men ändå fått till en effektfull layout.

image

Bakgrunden är gjord med en mask från Tim Holtz och Distress Black Soot. Sedan har jag stänkt på lite grå Distress paint. Försökte förstärka temat med snö och slask, för så var det i Åre Björnen i början av maj…

Jag och sambon åkte dit för att bo över på Copper Hill och koppla av lite. Vädret var fint när vi åkte, men sedan blåste det upp till snöstorm.

Sedan har jag använt ramarna från Crate som var med i kitet, likaså vellum-dekorationerna och sen har jag klippt ut detaljer från journaling-korten. Enamel Dots:en och stickerserna kommer också från kitet. Washin är från majs månadskit.

image

image

Bokstäverna är privata, stämpeln likaså.

Det var faktiskt väldigt kul att skapa en layout av bara dekorationer; inte ett enda mönsterpapper är använt!
Så fram med era kit ni också och utmana er att se hur mycket de räcker till!

Kram från Hyenan ♥

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

