en snabb tag

I mitt kit var det med tre tags som jag på min förra layout ritade av för att göra en egen tag i den färg jag ville. Idag ska jag visa när jag snabbt fixade ihop en tag att knyta kring halsen på en flaska när vi skulle iväg på ”kalas”. snöret som satt i tagen var så långt så jag klippte av en liten snutt och knöt det i knappen så allt material på denna tag kommer från Maj-kitet:

tag_40_ar

Med pytte lite material och pytte lite tid så får man ihop en grattis-tag som uppskattas massor. Bokstäverna var det ju ett helt litet block med så jag har använt dem på alla mina alster och har då endast tagit från ett ark än så länge.

Hanna/Fnyz

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

