Layout med majkitet

Jag har skapat en layout med majkitet och även denna gång är det en ganska så clean and simple-stil som gör att man inte gör av med så mycket material till sitt alster. Dessutom ville jag ha med dold journaling men istället för att göra av med en tag från kitet trots att den knappt ska synas så gjorde jag en egen tag.

”9 Månader”

9 månader (1)

9 månader (2)

 

Jag ritade helt enkelt av tagen på ett mönstrat papper (som jag hade kvar från Aprils Add-on kit ”hello sunshine”)

20140518-192217-69737958.jpg

 

klipp ut och vips har man en till tag:

 

20140518-192218-69738985.jpg

 

Jag gjorde ett hål i tagen med en håltagare till öljettsättaren men man kan även sätta en brad eller göra hål med något annat för att få en finish på tagen.

9 månader (3)

 

så till denna layout gick det åt 4 pl-kort, två pappersdekos, 6 stickers-ord och ett gäng små bokstäver från kitet. bakgrundspappret och enamel dotsen är privata. Snöret och pappret till tagen var rester från gamla kit (de tar ju typ aldrig helt slut 😀 )

20140504-221642

 

///Hanna/Fnyz

 

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

