Add-On ”Keep calm & DIY”

Hej!

Dags för ännu ett inlägg i ”Stretch your kit”-temat! Ni hänger väl på!? 🙂

20140504-221642

Kitet som jag ska stretcha ut i det allra längsta är Majs stora add-on: ”Keep calm & DIY”. Det är absolut inte färgerna jag normalt faller för, viket gör det till en perfekt utmaning för mig, och inte minst en möjlighet att vidga vyerna, right!?

IMG_2576 Det ÄR verkligen ett fett kit, som med sitt paper Pad verkligen kan räcka hur länge som helst! Mums!

IMG_2579Ok, nån som INTE älskar egna flairs? Minst sagt beroende framkallande!
Jag började med att ta tillvara på några av de fina klistermärkena som Ida
använder till att försegla påsarna från GH med (och så smög jag in
lite rosa i kitet också, hihihihi)

IMG_25822 ark med självhäftande kork medföljde. Jag rotade i gömmorna och fick ut allt detta av bara det ena arket! Superläckert att stansa och stämpla på!

IMG_2583Normalt är jag en ganska lat PL:are. Det är enklast att sträcka sig efter färdiga produkter och dekos. Denna gång började jag med att stansa upp spillbitarna efter mina första använda papper, så har jag redan redo till hands när jag sitter och ska skapa – funkar absolut lika bra som fabriksköpt, right?

Hoppas jag har kunnat inspirera Er till att stämpla, stansa, punch eller klippa eget material. Nästa vecka visar jag hur det blev när jag använde allt tillsammans!

Kramar
//Cattie

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

