Stretch your kit

Denna månad fick jag ett lite blandat kit, delar av huvudkitet och delar från ett add-on. Vi kör ett tema denna månad som vi kallar för ”Stretch your kit” och går ut på att vi ska visa hur mycket man kan få uta av ett kit, kanske små tips efter vägen här hur man får saker att räcka längre 😀

20140504-221642.jpg

 

SÅ här såg mitt kit ut som jag ska få att räcka till massor är det tänkt 🙂

 

20140504-221732

 

20140504-221815.jpg

 

Idag har jag inget skapat att visa er men tänkte börja med att berätta att jag nästan alltid använder både fram och baksida av mina PL-kort i albumet, jag kör på helt enkelt och när jag kommer till nästa vecka så ser jag hur baksidorna ser ut, är det något av dem som inte passar pga att det står tex. ”lilla vovven” och vi inte har någon hund så brukar jag antingen sätta ett foto där eller dekorera över det/de ord som inte passar. så man måste inte fylla plastfickorna från båda håll 😉 även om man har massor av fina pl-kort som man vill använda  😉

 

/Hanna/Fnyz

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

