Dags att tacka för mig!

 

 

 

 

 

Tänk vad dagarna går fort när man har roligt!
Idag ska jag visa upp min sista sida, som jag har gjort med material från Blue skies and lovely spring.

sida1vecka5

Jag ville sätta in fler foton, men kände inte för att ta en hel plastficka till. Så jag klippte sönder en , så jag fick till en halv.
Sedan häftade jag fast den med en Tim Holtz häftapparat. Man kan även sy ihop plastfickorna om man vill det.

närbildv5

Så här ser den lösa delen ut.

sida2vecka5

Det var jättesvårt att fota när jag fällde ut den lilla sidan. Så ni får ta att det är snett på bilden! 😉

Så är det dags att tacka för mig. Tack Ida och resten av designteamet, för att jag fick chansen att skapa och inspirera här i bloggen!
Det har varit jättekul att skapa med kit från Gröna Hyenan!
Och nu ser jag fram emot att se vad designteamet skapar med nästa månads olika kit.

// Linda

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

