PL – Vecka 12

Hej!

Ok, denna vecka var faktiskt lite motig…Det ville sig inte som jag ville, jag fick kämpa och pula, ända tills; helt plötsligt så bara löste det sig! Och vilken lättnad det är när alla små fickor är fyllda, och man känner sig ganska så nöjd. Nöjd över att ha fått ihop något – det är vad jag älskar mest med PL! 🙂

 IMG_2556
Uppslag huvudsakligen hopplockat av April månadskit (med lite tillägg från tidigare kit från Gröna Hyenan och lite från högarna hemma…)

IMG_2558

I tidigare bloginlägg inspirerades jag av Lindas uppmaning att våga klippa sönder papper för att använda valda delar. Även om det gjorde ont till en början, då både fram- och baksida i medföljande lilla paper pad från BasicGrey/aprilkitet var fina, så är jag glad att jag vågade! 🙂

IMG_2557

Oh vad jag älskade den raden: ”Stop and smell the roses”.

Glöm inte att göra det, mitt i den hektiska vardagen som snurrar på, ok!?

Kramar
//Cattie

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

