Vår i luften!

Hej!

Ok. Jag är en riktigt rosa tjej. När jag shoppar scrapprylar blir det till 97% rosa. Inget ont i det, men jag har svårt att ändra mitt, ibland begränsande, beteende. Jag vill ju köpa det som är riktigt fint (oftast rosa, blommiga, gulliga grejer). Är man kontrollfreak är det därför extra kul med månadskit. För då har man inte längre själv kontrollen! Kul! 🙂 Och då kan man upptäcka helt nya favoriter (icke-rosa) som man inte skulle köpa själv, men som ändå är så himla fina!

IMG_2493

Gillar den ovanligt orosa looken jag fick av papprena från Aprilkitet!

IMG_2494    Härliga papper och bokstäver från October Afternoon
och Aprilkitet

IMG_2495Jag andas lååångsamt och utmanar mig själv att
skriva för hand på uppslagen. Går sådär med det.

IMG_2496Den lilla fjärilen medföljde som deko i kitet – love it!
…Texten är ett klistermärke jag hade hemma…

Jag önskar alla en härlig påsk med
sol, snask och massa pyssel!

Kramar
//Cattie

 

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

