Gästdesigner: Blue skies and lovely spring

Hej!

Idag är det dags för mig att visa upp min första sida, som jag har gjort med Add on 2- Blue skies and lovely spring.

När jag fick hem grejerna från Ida, så föll jag genast för den vita påsen med blå prickar som alla dekorationerna låg i.
Den var så otroligt söt och jag kände att jag ville använda den till något. Så jag klippte till en bit av den, som jag sedan klistrade fast på en bit cardstock för att få lite mer stadga.
Sedan var det bara att bygga vidare på kortet!

blogg2
Och här ser ni hela sidan.

blogg1

Jag blev även väldigt förtjust i washitejpen, och den är redan en stor favorit här hemma.

Vi ses nästa vecka. Då blir det lite mer softa färger och romantiskt på ett annat sätt.

// Linda

 

 

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

