Gästdesigner:April plus en sneakpeak

Hej!

Jag heter Linda Haraldsson och har fått den stora äran att vara gästdesigner, under April månad!
Jag bor tillsammans med min familj utanför Östersund.
För ca 11-12 år sedan så gled jag in på Scrapbooking och kortmakeri. Och sedan dess har jag varit fast i papperspysslets underbara värld.
2012 upptäckte jag Project Life och blev eld och lågor över hela konceptet!
Då gick det endast att handla från Usa, och frakten var mycket dyrare än vad kiten var. Så istället började jag att göra egna kort. Men jag fastnade inte riktigt för Project Life då, för jag hittade inte min egen stil .Och jag gillade inte hur mina journalingkort såg ut.

Men så förra året vid den här tiden, så kunde man förbeställa från svenska butiker. Och när jag sedan äntligen fick mitt allra första kit ( Honey ) så förstod jag det roliga. Och sen har jag fortsatt att scrappa i olika fotofickor.
Jag gillar att jag kan få med så många små vardagshändelser på ett uppslag, som jag annars inte hade valt att scrappa, om jag hade gjort vanliga layouter.

Jag blev jätteglad när Ida frågade mig om jag ville scrappa med produkter från The Green Hyeena. Och jag ser fram emot en härligt kreativ månad tillsammans med mitt Add on-kit.
Kitet har jättefina färger och var väldigt roligt att jobba med!

Och så var det dags för min Sneakpeak!

Image

Nästa onsdag får ni se hela mitt uppslag!
Håll ögonen öppna efter flera sneakpeaks från designteamet.

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

