Några favoriter och 3 kort

79011-9520225a55534124ab2c8cdefe9df44a

10 minuter efter jag öppnat kitet gjorde jag 3 födelsedagskort!

kort_lisaottosson

De söta tags:en med fickor är perfekta som lite speciella kort. Jag använde alfabetsstickers och de söta plast fjärilarna för att dekorera. Hälsningen skrev jag på själva tagen.

kortdetalj_lisaottsson

På det ena kortet la jag också till några pärlor jag hade hemma.

kort2_lisaottosson

Det tredje kortet gjorde jag till en tweeny pojke med hjälp av det svarta kortet i kitet. Den neon gröna tag:en hade jag hemma sedan hemma, men tyckte den passade så bra till de andra färgerna på Drop stickers:en i kitet!

Som sagt inte alls mina färger, men nog kan jag skapa med lite med en utmaning!

Lisa

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

