Moodboard och en layout

thegreenhyenamood

min egen blogg använder jag mig av moodboards varje månad och skapa utifrån inspiration jag får av dem. Jag brukar titta runt på Pinterest och hitta bilder som jag inspireras av. Här ovan kan du se den moodboard jag gjort för det jag skapat hit denna månaden!

happyday_lisaottosson

Här är en layout jag gjorde med Add On kitet jag skapat med! Den här designen använder jag ofta när jag skapar, enkel och ren. Phrase korten i kitet var perfekta för detta. Jag bara valde ut 3 stycken som matchade och skrev min text på ett av dem. Sedan skrev jag ut fotot i samma storlek.

happydaydetal_lisaottosson

Pricken över i:et blev ett titel kort med hjälp av alfabetsstickers och wood veneer hjärta!

 

Lisa

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

