Att öppna ett kit…

Jag älskar att öppna ett nytt kit! Det är så spännande att se vilka produkter som har satts samman. När jag öppnade Add On 1 tittade jag allra först på häftet med Phrase Cards. Det finns 37 kort med olika mönster i våriga färger och fraser. Det är inte de färger jag skapar med i vanliga fall, men jag gillar att få det att funka för mig. Jag bläddrade i blocket och tog ut de kort jag visste att jag skulle vilja använda. Baksidorna är mönstrat papper, så om kortet inte funkar för vad du vill skapa, kan man ju alltid göra nåt med baksidan!

1

Det andra jag tittade på var de super söta hjärtan wood veneer med lite neonfärger. De är super användbara i många olika projekt! Och om man inte är mycket för just neonfärger, så är det bara att vända på dem, så är de ”vanliga” wood veneer hjärtan!

2

I kitet finns också Pebbles Garden Party Pockets with inserts som är söta små tags som sitter i ännu sötare små fickor. Jag gjorde födelsedagskort med 2 av dem inom 10 minuter efter att jag öppnat paketet 🙂

Snart är jag tillbaka och visar alla godsaker jag skapat!

Lisa

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

