Mars gäst designer: Lisa Ottosson

Hej alla bloggläsare!

Lisa

Jag heter Lisa Ottosson och är superglad att få vara här under mars månad som gäst designer!

Jag är 35 år, bor på Visingsö med min lilla familj och arbetar som förskollärare. Min stora passion är fotografering och jag har under en tid arbetat extra med att fota bröllop, familjer osv. Med fotograferingen kom intresset för scrapbooking för ungefär 15 år sedan. Sedan dess har jag pysslat med detta i stort sett varje dag i olika form. För 2 år sedan började jag med att göra veckouppslag i mitt Project Life album varje söndag och nu går det som på rullande band.

Jag bloggar nästan varje dag på min egen blogg, varje vecka på PLSWE bloggen och varje månad har jag med alster och bloggar i WCS bloggen. Under åren har jag gästdesignat på flera ställen och är som sagt superglad för att få prova på Gröna hyenans kit under mars månad!

Jag är tillbaka senare i veckan, men här är lite smygtittar på vad jag skapat med kitet!

1

2

Ses senare!

Lisa

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

