enkelt vs lager-på-lager

Jag började med ett enkelt kort, precis som jag planerat. När det var klart hade jag resterna från februaris addon-kit 3 utspritt över bordet. Då skrek inspirationen ”En lager-på-lager layout!”. Och så fick det bli. På layouten använde jag mig av den fina prickiga påsen som kittet kom i, samt en del av en förpackning.

20140302-190510.jpg

20140302-190519.jpg

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

