Vecka tre

Hej! Äntligen har även jag unnat mig i alla fall två sportlovsdagar ledigt med kidsen! Inte bästa vintersportvädret här i östra delarna av landet, men med förhoppning om lite extra mys-pys om inte annat! 🙂

feb_02Min Vecka tre är skapad med produkter från Februari’s månadskit! Färger helt i min smak!

feb_3
…Galna popcorn och ”Yummy” skrivet med bokstäverna från kitet…

feb_4…Läcker banner från Elle’s studio och de supersöta
Wood veneer / trä hjärta:nen…

feb_6…Ännu mer från februarikitet…

feb_5 Mitt titelkort för veckan, i all enkelhet…Gillar den subtila effekten av washitapen (medföljde tidigare GH kit). Texten ”Vecka” är utskrivet från Word – jag har använt fonten ”orange juice” som jag laddat ned från siten http://www.dafont.com

Hoppas ni har det riktigt bra med en massa pyssel!
Fortfarande finns några produkter kvar i webshoppen!

Kramar

//Cattie

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

