Mera orange

Jag älskar de flesta färger, eller kanske alla färger, gärna i lite knalliga varianter så när jag fick februaris add-on med October Afternoon så blev jag alldeles förtjust i allt det oranga. Idag tänkte jag visa en layout där jag använt en av förpackningarna kitet kom i som fotomatta till mitt foto.

”Göra en kanin av en vante”

Kanin (1)

Kanin (2)

Kanin (3)

 

 

Alla dekorationer och alfabeten kommer från det Add-onet förutom washitejpen som är från Decemberkitet. Alfabeten vart jag helt förälskad i, så fina i färg och form sen så är det ju aldrig fel med Enamel dots, kan ha hur många som helst!

///Hanna/Fnyz

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

