Mixed Media

Hejsan!

Precis som Ami så är inte jag heller någon PL-are  men med hjälp av mixed media-add on paketet har jag lockats att göra följande kort .

I mitt skapande vill jag gärna hålla mig till några få färger å vad passar bättre då än att göra sina egna kort med enkla medel.

SONY DSC

Jag har skurit till de här korten i storlek 3×4″, grundat dem med distress paint- brushed pewter, stämplat för att få till lite mönster och sen dekorerat med lite distressglitter,

chalkboard paint och lite washi tape jag hittade i mina gömmor.

SONY DSC

Jag återkommer nästa vecka med fler kort och mitt färdiga resultat av min sida av egentillverkade PL-kort!

Tack för att du tittade!

/Jenny – vitatulpanen

kopia

 

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

