Temasidor – en weekend

Jag har fått skapa med ett av februaris add-onkit med material från ett av mina favoritmärken; Elle´s Studio. Nu ska jag säga det på en gång, jag är ingen PL:are alls. Jag har tidigare försökt att scrappa månadslayouter och det brukar fungera tills mars, så det där med att dokumentera veckovis passar inte mig, just nu. Däremot så tilltalas jag av tanken att skapa efter olika teman, som i det här fallet en weekend i Stockholm tillsammans med min sexåring.

Alla fickorna är grundade med kraftfärgad cardstock. Jag ville få med flera bilder och valde att skapa bildcollage med småfoton i Picasa.

Ami PL Stockholm1

Ami PL Stockholm2

Här kommer ett par detaljer, de urläckra woodveneerstjärnorna och en hjärtformad enameldot.

Ami PL Stockholm3

Här grundade jag en wood veneer med en rund diecut, det ger en fin effekt.

Ami PL Stockholm4

Jag återkommer under månaden med mer inspiration från det fina add-onkittet, som även passar för vanliga scrappare och kortmakare! /Ami

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

