Februarikitet är här!

Hej!

Det är ju så himla roligt att varje månad få hem ett litet ”överraskningspaket” med pysselgodsaker!

Det här paketet var lika mumsigt som det förra.
Jag, som är svag för inslagna paket och små prasselpåsar, fick mitt behov tillgodosett på den fronten också:

20140128_133626kopiaFebruaris kit påminner mig om att våren närmar sig; ljusa glada färger med inslag av lite lagom mycket romantik. Det är ju kärleksdagen snart, så det passar mig bra.

Månadens kit innehåller en hel del godsaker från Elle’s Studio, vilket får mig att dansa en diskret glädjedans, jag tröttnar nog aldrig på deras grejjor (däremot är de lite knepiga att få tag på i Sverige).Alla wood-veneers-älskare blir nog glada, söta kärleksord är med också.
Sen en härlig mix av småplock med bl.a. resinblommor och Ice Accents från Queen & Co. Och ett fint alfabete från Elle’s Studio, som är grått, men tittar man närmare ser det nästan melerat ut.

20140128_134050kopia

20140128_134355kopia

Nu ska jag natta barnen och sen är det pysselborder som gäller!

/ Kattis

 

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

