Gästdesigner i februari – Ami

Ami

Hej!

Mitt namn är Anna Ekman, aka Ami. (Uttalas på svenska, det är en förkortning av Anna-Mia som jag kallade mig själv när jag var liten.) Jag har under hela mitt liv gillat papper, pennor och klistermärken. Vad passar då bättre än scrapbooking? Ingenting tror jag. Jag har scrappat i ganska många år, jag började nämligen redan 2005. Då scrappade jag något enstaka kort. Nu blir det betydligt fler. Fotona jag scrappar är oftast tagna med min iPhone. Systemkameran använder jag när jag fotar mina alster.

Jag bor i en tegelvilla i Piteå, tillsammans med man och våra två barn. I källaren finns ett stort scraprum, där jag tillbringar många timmar. Förutom scrapbooking så gillar jag även att måla naglarna. Jag umgås givetvis även med min familj. På vintrarna åker vi gärna upp till fjällen, där vi kör skoter och fiskar. Somrarna tillbringar vi däremot helst hemma, men vi åker gärna iväg på olika dagsutflykter.

Mina alster, vilket oftast är layouter, är färgglada, ibland lager på lager med mistade, stämplade och färgkladdiga bakgrunder och någon annan gång betydligt enklare. Jag har sett fram emot det här uppdraget med spänning, för jag är ingen PL:are alls, men jag kommer att göra mitt allra bästa med det härliga Addon kittet jag fick hem. Här nedan kan ni se en liten, liten kik på vad som kommer där.

Ami PL Stockholm sneak

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

