Nya gästdesigners hos Gröna Hyenan!

Den här månaden har vi äran att ha två duktiga tjejer som gästdesigners; Jenny och Anna. Naturligtvis ska ni få lära känna dem lite bättre… och kanske bjuder vi på en liten sneak också… För visst är ni sugna på att se februari-kitet??? 🙂

Först och främst så vill jag säga välkommen till Jenny:

IMG_0456 ”Hej! Jag heter Jenny Andersson,  gift med Magnus och tillsammans har vi tre härliga grabbar. Vi bor i Bureå, två mil söder om Skellefteå, i ett rött tegelhus. Jag jobbar som personlig assistent och trivs väldigt bra med det, så givande att hjälpa en annan människa att förgylla sin vardag.
På fritiden är det scrapbooking, trädgård och foto som är mina stora hobbys och de senaste åren är det scrap som blivit störst. Gillar utmaningar när jag skapar, att ta det man har och göra nåt kul med det. Gör nog det mesta men just nu är det mycket LO:s, kort där mixed media har stor plats i det mesta jag gör 😉  :) Fullärd blir man ju aldrig i den här hobbyn och det är ju det jag tycker är tjusningen med scrap. Det finns alltid nåt nytt att prova, ett nytt alster att inspireras av, en ny idé som tar form i huvudet…älskar det! går oftast under namnet: vitatulpanen/tulpanen och vill du se mer av mig så bloggar jag på: http://vitatulpanen.wordpress.com 

Scrapkram!”

Jag rekommenderar verkligen att ni tar er en titt i Jennys blogg. Hon är fantatsiskt mångsidig och hamnade i top 4 i European Scrap Battle! Mixed Media är någonting som inte är direkt förknippat med Project Life, men som vi ska försöka gifta ihop under februari… Alltså: Mixed Media + Project Life = Sant??? Häng med och kolla vad Jenny hittar på.

SONY DSC

Här är en liten sneak på vad Jenny skapat av ett av våra add-ons den här månaden.
Vi passar också på att säga hej då till vår gästdesigner Helen:
Jag
Vi har ju haft förmånen att få jobba med Helen i ett par månader, och hon har skapat massor av fina alster, bland annat med stämplarna från Evalicious. Helen får dock ingen riktig vila från Gröna Hyenan, eftersom vi sponsrar Plswe-bloggen. Har du missat Plswe-bloggen rekommenderar jag verkligen ett besök, där finns massor av PL-inspiration att hämta!!! http://plswe.blogspot.com
Imorgon presenterar vi vår andra gästdesigner, Anna, så glöm inte att kika in hos oss snart igen!
På onsdag 5/2 släpps våra add-ons, så var redo i webshopen kl 21:00. Denna månaden har vi ökat antalet, men var beredda på att de tar slut snabbt ändå!
Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

