Alla hjärtans dags kort

När jag lade vantarna på januaris Add-On kit 2 med alla mumsiga dekos, fina PL-kort och läcker washitape så gick det bara inte att låta bli att använda lite av paketet till två kort. Varje år tänker jag att jag SKA förbereda valentinkort och dela ut till mina nära och kära (vilket tyvärr aldrig hänt), men nu har jag i alla fall 2 st i potten!

IMG_2242Visst är den lilla resinfågeln hur söt som helst!?

IMG_2243 Jag har sytt med symaskin runt kanterna utan tråd.
(Mest för att maskinen är trasig, men tycker det blir ganska fint ändå…)

IMG_2244…Ett lager vellum över designpappret ger ett skirt intryck och dämpar alla färger…

IMG_2245
Två snabbscrappade kort i all enkelhet, visst funkar det att använda Gröna hyenans kit till mer än bara PL? 🙂

Kramar
//Cattie

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

