Life moments

Hej alla!

Idag är det mitt sista blogginlägg här som gästdesigner och det har varit två roliga månader. Jag vill tacka Ida och Gröna Hyenan för den här tiden och för det förtroende jag fick! Tusen tack!! Kanske jag kommer åter någon annan gång..man vet aldrig! 😉

Nu till mitt sista bidrag…

Jag har scrappat layouter i många år och nu när min tid mest går åt till PL så vill jag ibland scrappa ett fint foto. Jag brukar förstora de finaste fotografierna och sätta in dem i mitt PL-album som en inserts…en extra sida i mitten av ett uppslag. Jag brukar scrappa enkla sidor som inte tar så lång tid…

namnlöst20141818

namnlöst20141818-6

namnlöst20141818-7

namnlöst20141818-9

 

Här har jag använt ett mönsterpapper, ett PL-kort, lite platta pappersdekorationer, några enamel dots, en korkpil och två stämplar från Evalicious.  Alla dekorationer jag använt kommer från  Januaris Add-on kit 1.

Men detta vill jag säga tack för mig!

// Hegu♥

2 thoughts on “Life moments

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

