Project Life v. 3

Hej!

Vi har äntligen fått en massa snö här i Stockholm och vi njuter hela familjen av snö och kyla. Nu kan äntligen barnen åka skidor och skridskor! Vilken lycka!! Själv tycker jag att det är väldigt mysigt att sitta inne med en kopp te och scrappa i pysselrummet när det blåser kallt ute.

Idag tänkte jag bjuda er på min första halva av vecka 3. 

   namnlöst20142828-14

 

Jag har bland annat använt papper från Core kit Cinnamon och från  Januaris Add-on kit 1. Jag har använt mig av en ljus grund, många små fotografier, både handskriven och datorutskriven text, några stämplar samt många små fina dekorationer…

namnlöst20142828-25

 

namnlöst20142828-28

 

namnlöst20142828-19

 

namnlöst20142828-18

 

(Bilderna går att klicka på så att de blir större)

 

Alla dekorationer jag använt kommer från  Januaris Add-on kit 1. Förutom den röda rosetten med det lilla röda hjärtat, det satt på chokladnallen som blev uppäten! 🙂 Jag har även använt påsen som dekorationerna kom i…jag älskar när man kan återanvända saker…

Nu ska jag fortsätta att njuta av snön och pyssla vidare!

// Hegu♥

2 thoughts on “Project Life v. 3

  1. Oh, vilken fräsch clean look! Hur / var printar du bilderna? Vilket format är de i? 🙂
    Jag sparar oxå alltid de där nallarnas små halsband – scrapskada, tro? 🙂
    Kram
    //Cattie

  2. Tack Cattie! 🙂 Jag skriver ut mina fotografier hemma men en liten skrivare som heter Selphy. Dessa är utskrivna med valet två foton på 6×4 med en vit ram runt…sen klipper jag isär dem och klipper bort lite av den vita ramen.

    Kram
    Helen

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

