Together is best

Hej!

Ja…så var det tisdag igen! 🙂 Vardagen rullar på och det känns faktiskt skönt. I min familj gillar vi rutiner! Jag har börjat med en ny rutin för i år och det är att jag varje måndag ska skapa lite till mitt PL-album. Igår hade jag fått hem lite framkallade kort från julhelgen och blev sugen på att scrappa ett av dem. Jag gjorde en liten layout i 8×8 inch som ska sättas in som en inserts i mitt PL-album för 2013.

namnlöst20142525-4

namnlöst20142525-7

namnlöst20142525-12

 

Jag har använt två journalingkort från WRMK North Pole resten av materialet kommer från Januaris Add-on kit 1 och stämplar från Evalicious. Jag fortsätter att använda stämplarna från Evalicious som jag skrev om förra tisdagen. De är av en mycket fin kvalité och lätta att stämpla med och man får ett fint jämnt stämpeltryck.  Jag gillade lite extra den snygga polaroidramen som var med i kitet. Det känns som en liten rolig detalj på layouten. På den runda söta lilla tygdekorationen i orange står det Together is best vilket passar perfekt på en layout med tre systrar och våra tre barn som både är kusiner och bästa kompisar! 🙂

Nu ska jag njuta av snön som vi äntligen har fått här i Stockholm!

// Hegu♥

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

