Titlecard – Vecka 1

Hej och god fortsättning på det nya året!

Jag har varit ledig med min familj och haft det så skönt. Lata dagar och mys med familjen! Men nu startar vardagen igen och det känns också skönt…allt har sin tid! 🙂 Det roligaste med att det är ett nytt år är nästan att jag får börja med ett nytt tomt PL-album. Ett album som ska fyllas med våra tankar, minnen och fotografier under året. Så roligt!!

Under jullovet har jag lekt lite här hemma med superfina stämplar från Evalicious. Det är härliga kvalitetsstämplar som är omonterade. Man drar bara bort skyddsplasten och sätter fast stämpeln på en akrylkloss och sen är det bara att börja stämpla…

julen2014187187-43

julen2014187187-47

Jag stämplar alltid upp en massa extra när jag stämplar för det är så skönt att ha färdigt ibland när man har lite bråttom…

julen2014187187-48

Jag har gjort ett titlecard till vecka 1 med material från Janurai Add-on 1 samt de fina stämplarna från Evalicious Januari Add-on 4…

namnlöst20141111-7

namnlöst20141111-9

På mitt titlecard har jag använt 3 olika stämplar från settet Fill the Banner stamp set från Evalicious och alla dekorationer på kortet kommer från Januaris Add-on 1 som tyvärr redan är slutsålt i butiken. Men de fina stämplarna finns fortfarande…

Önskar er en fin vecka!

// Hegu♥

One thought on “Titlecard – Vecka 1

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

