Förstasida 2014

Idag tänkte jag visa er min första sida i årets album. Jag har använt mig av Januaris huvudkit från gröna hyenan plus ett par privata kort i 4*6. Alla korten i 3*4 är från Januarikitet, likaså den randiga tejpen, journalingcirkeln, stjärnorna och bokstäverna i ”Our family”. Den guldprickiga tejpen var med i Decemberkitet.

PL framsida 2014

Jag provade på Cattis tips att lägga alla korten på plastfickan när jag fotar, känns lite omständigt för mig som tycker att allt ska gå fort men det blev ju mycket bättre resultat! så tips till er (fast alla utom jag kanske visst de redan)

//Hanna/Fnyz

2 thoughts on “Förstasida 2014

  1. Intressant med svart-vita foton. Gillar hur du har blandat rundade hörn med inte rundade hörn.
    Det gjorde jag också på min första sida som blev klar igår men sen började jag undra om det
    var fint eller inte. Det var det eftersom du har gjort det…
    Tack för inspiration!

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

