Uppslag med Januarikitet

Jag har skapat ett helt uppslag med mestadels material från Januaris huvudkit. Mycket material i chalkboard (svarta tavlan stil) tex kort, journalingrutor och alfabete. Även en vit penna för att kunna skriva på de svarta korten.

Vecka 47 2013:

v47 2013 (1)

 

Vänster sida:

v47 2013 (6)

 

 

Ett av korten som var med i kitet, en journalingruta i chalkboard och så stjärnorna som jag redan använt slut på!

v47 2013 (2)

 

Här är ytterligare två av korten från kitet och alfabetet från kitet, det ingår även en vit penna, perfekt att skriva på de svarta korten med:

v47 2013 (3)

 

Höger sida:

v47 2013 (5)

 

Bakom detta kort har jag satt en bit av förpackningen som kitet kom i, även gemet är från kitet:

v47 2013 (4)

 

Men jag som alltid tycker det kan vara svårt att fotografera dessa uppslag då det är svårt att undvika blänk i plastfickorna får ju ännu mer problem denna tid på året då det bara är mulet och mörkt hela tiden. Så ni får överse med lite blänk m.m.

///Hanna/Fnyz

2 thoughts on “Uppslag med Januarikitet

  1. Jättehärligt uppslag! Gillar verkligen påsen som bakgrund till det genomskurna PL-kortet!
    Det enda sättet jag kommit på för att undvika blänk: pilla ut alla kort och lägg ovanpå plasten vid fotografering. Jag stoppar inte ned mina färdigskapade kort i fickorna förrän efter jag har fotat dem! :-)…Återkommer om jag hittar nåt smartare sätt! 😉 Kram
    //Cattie

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

