God jul

Hej och God Jul till er alla!!

Idag är det tisdag och julafton och då tänkte jag passa på att visa mitt kort som jag i förväg gjort klart till mitt December Daily. Nu ska jag bara komma ihåg att fota min Nisse under dagen så att jag också får ett fotografi att sätta in i albumet.

DSC_2338

 

Allt material jag använt till kortet är från December kitet förutom tomten och tejpen.  Nu vill jag önska er alla en riktigt fin jul med mycket godis och pyssel men även mys med nära och kära! Har du lite tid över så var gärna med i vår Adventstävling…

God jul!

// Hegu♥

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

