2 små nissar

Hej på er såhär dan före dan 🙂 här hemma har lugnet lagt sig och vi laddar inför en uppesittarkväll med Bingo lotto. Idag tänkte jag visa en layout som jag skapat med dekorationer, pl-kort och en förpackning från december kitet.

”2 små nissar”

 två små nissar (1)

Här har jag använt ett halvt pl-kort, en genomskinlig ”flagga” och små trädekorationer, allt från gröna hyenan!  två små nissar (2)

Bakgrundspapper och bokstäver är privata i övrigt kommer allt från decemberkit. Under fotot ser ni här en av de små påsarna som dekorationerna ligger förpackade i när man får kiten. två små nissar (3)

 

Här under kortet syns ett till PL-kort, en bit washitape och ett stjärnformat gem som jag knytit lite twine i. två små nissar (4)

 

Så nu önskar jag er alla en riktigt God Jul!

 

///Hanna/Fnyz

2 thoughts on “2 små nissar

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

