December Daily dag 7 – 10

Hej alla!

Hur går det för er med skapandet? Har ni någon tid över mitt i all julstress? För mig har det gått bra! 🙂 Jag har tagit kort nästan varje dag och pysslat med mitt album lite då och då…jag ligger i fas med mitt December Daily och det känns skönt! Ingen stress här! 🙂

BildDet söta randiga lilla kortet kommer från December kitet, likaså bokstäverna i brunt. PL-kortet med huset och granarna kommer från WRMK North Pole. Övrigt från min stash…

BildJag älskar detta sååå fina kort med Bambi på som var med i Decemberkitet! Det rutiga lilla kortet är även det från WRMK North Pole. Bokstäver från kitet.

BildAllt material på denna sida kommer från Decemberkitet förutom washitejpen som jag hittade i min låda här hemma. Jag gillar att dekorera med små vita kakservetter…och lager på lager…olika papper, tejp och dekorationer…

BildDagens fotografi togs i morse på vår fint blommande vita Hyacint. Även på denna sida kommer allt från kitet förutom tejpen med röda hjärtan. Den lilla söta ugglan är juligt fin!

 

Nästa tisdag får ni se fortsättningen…

// Hegu

2 thoughts on “December Daily dag 7 – 10

  1. Det är liiite jobbigt att höra att du är i fas och är lugn (för det är INTE) jag, men jag ska försöka att inte krånga till det…Andas….Jättefina sidor! Kram
    //Cattie

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

