Mitt första inlägg..

….som designer här hos den Gröna Hyenan 🙂

Jag fick lite blandat material denna månad och idag tänkte jag visa ett Julkort faktiskt och inte nått project Life, detta beror på att julkort ju ska skickas denna vecka för att garanterat vara framme före Jul och så har jag inte riktigt hunnit fram till december i PL-albumet än heller om jag ska vara ärlig 😀   IMG_3422

Alla dekorationer är från Gröna hyenan, bl.a. från December Daily-kitet. Endast pappren är privata.

Ni har väl inte missat att dessa kit helt enkelt är fulla med fantastiska dekorationer, bokstäver m.m. och inte något man måste hålla på med PL för att ha glädje av.

///Hanna/Fnyz

One thought on “Mitt första inlägg..

  1. Tips på snabbscrappade julkort är verkligen välkomna så här dags på året! :-/
    ”Tyvärr” ville tanterna på makens jobb köpa de julkort jag hunnit göra, så till min egen bekantskapskrets finna inga kvar, hahahah.
    Älskar tagen och de härliga plaststjärnorna och washitapen…Mums! 🙂
    Kram
    //Cattie

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

