Kreativt kaos!

Så här ser det ut på mitt skrivbord just nu:
image

Det råder så kallat ”Kreativt kaos”. Jag är i full färd med December Daily, och det är såå kul! Jag ser verkligen fram emot att dokumentera december i år. Och tänk att det är första advent redan på söndag!
Jag blandar produkter från December Daily-kitet, add-ons och kommande kit.

Här ser ni framsidan:
Scan_010kopia copy

Mitt album blir ganska clean and simple. Jag gillar när det går snabbt! Och himla smidigt när man har färdigmatchade kit att sträcka sig efter. Grävande i pysselförrådet slipper jag gärna.
Här har jag använt stämpelsetet och tags från Chic Tags, Washi Tape från December Daily-kitet, paljetter från ett add-on kit. Wood Veneers och tag från kommande decemberkit.

Scan_012kopia copyHär är ett av mina egenhändigt ihopknåpade journaling cards. Bannern är en stämpel från Chic Tags, den randiga remsan har jag skurit av från ett av Evalicious journaling cards. Merry merry-tagen kommer från Elle’s Studio och är med i kommande decemberkitet.

Just nu är det mycket som händer bakom kulisserna hos Gröna Hyenan! Nya, spännande designers, tävlingar och inspiration. Och såklart planerar vi inför kommande kit! Januari-prenumerationerna är redan fulltecknade. Vill ni vara med från och med februari kan ni skicka ett mejl till thegreenhyena@gmail.com så sätter vi upp dig på väntelista!

Jag vill verkligen tacka alla som köpt kit och tecknat prenumerationer. Tack för att ni tror på oss!

Ha en jättebra dag!
/ Gröna Hyenan

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

