December Daily i litet format

Jag funderar fortfarande på vilket format jag ska dokumentera julen i. Som jag kanske nämnt tidigare är detta första året i vårt nya hus, första året som sambo och första året som ny familj. Det motiverar mig lite extra att dokumentera decembermånaden. Men jag känner mig själv, och jag vet att projektet inte får bli för stort om jag ska orka slutföra det.

Och så snubblade jag över det här söta minialbumet (storlek 4 x 6):

Det är Geralyn Sy som har skapat det för Mama Elephant och finns att beskåda i sin helhet här!
Albumet är verkligen helt bedårande, och titta på detaljerna..!

Som ni kanske har sett här så släpper vi vårt December Daily-kit på söndag kl. 19:00! Vi passar på att ha ett party här i bloggen och jag hoppas att du vill vara med! Vi kommer att bjuda på massor av inspiration, utmaningar och priser!

Nu säger vi god natt här på Gröna Hyenan. På återseende med mer inspiration imorgon!!!

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

