Säg hej till designer Cattie!

God kväll på er! Äntligen är det dags att presentera November och December månads gästdesigner:

image

Cattie!!!
Catties blogg hittar ni här!

Jag heter Catarina, Cattiegirl på nätet, och är så himla glad att få vara med och skapa åt Gröna Hyenan!
Jag är 30 + (snart får jag byta till – 40), bor i Norrköping med en fisketokig man och två busiga ongar. Scrapbooking, och då främst kortmakeri, har varit min stora passion de senaste 5-6 åren och det är verkligen en fantastisk hobby som ständigt utvecklas! Jag faller ofta för klara, starka färger och skapar mest typiskt ”tjejiga” alster.
När jag ramlade över ”Project Life” insåg jag direkt att det passade mig som handen i handsken. Plötsligt behövde fotografierna inte vara mästerligt tagna och ytan att dekorera krymptes till hanterbar nivå från det otäcka, oändliga 12×12 formatet…
Att prenumerera på (Project Life) kit är så himla roligt: Verkligen julafton varje gång man får en ny avi i lådan! Ett paket fullt med ”godis”, färdigmatchat och överraskning i ett! I like!
Att Gröna Hyenan nu äntrar den svenska marknaden är superroligt (och på tiden) – hoppas Ni tycker likadant!
Kramar //Cattie
 
Vi på ”Gröna Hyenan” är jätteglada att Cattie vill gästa oss under de här två hektiska julmånaderna. Det ska bli spännande att se vad hon skapar av våra December Daily-kit!
Hoppas ni alla följer vår lilla serie med December Daily-inspiration! Jag vet att många är i färd med att förbereda sina album just nu och att det är många beslut att ta. Hos Karen M. Andersen kan ni läsa lite om hennes December Daily process. Jag älskar att hon gjort färdigt sitt album i förväg och jag älskar enkelheten i att sätta in foton i efterhand. Perfekt sätt att använda upp spillbitar och gamla dekorationer dessutom!
 
 
 
 
Tack för att ni tittade förbi idag, på återseende imorgon förstås! 🙂
Kram från Gröna Hyenan
Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

