Tadam-ta-da! Vinnare i Pinterest-tävlingen

Äntligen dags att annonsera vinnaren i Pinterest-tävlingen!

Jag lottade på Random.org men eftersom jag saknar vissa tekniska skills så klarar jag inte av att infoga resultatet som en bild här. Ni får helt enkelt tro mig på mitt ord; )

Vinnare blev kommentar nummer tre, alltså Cattie!!!

Stort grattis Cattie, skicka adressen till thegreenhyena@gmail.com så får du vinsten på posten!

Kom tillbaka snart igen, vi har massor av inspiration, tips, idéer och annat kul på gång! Kanske blir det fler tävlingar innan kiten släpps.

Kram från Gröna Hyenan

One thought on “Tadam-ta-da! Vinnare i Pinterest-tävlingen

Kommentera

Cattie's kortverkstad

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Project Life Sverige

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Elle's Studio Blog

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

** Chic Tags- delightful paper tag **

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

Monthly kits for Project Life and scrapbooking

